SWOT Actualisatiesessies & Audit

  • HOME »
  • SWOT Actualisatiesessies & Audit

swot actualisatie-audit-beleid-sport-vereniging
SWOT Actualisatiesessies & Audit

Sportbonden doorlopen iedere vier jaar een uitgebreid strategisch proces. Aan de hand van de uitkomsten van dit proces wordt het beleid voor de daarop volgende vier jaar bepaald. Door allerlei ontwikkelingen is vaak een jaarlijkse of tweejaarlijkse bijstelling verstandig.

SWOT Actualisatiesessies en de SWOT Audit zijn middelen om op een te verantwoorden wijze de analyse en de strategie aangaande sportverenigingen tussentijds te actualiseren.

SWOT Actualisatiesessies

SWOT Actualisatiesessies hebben als doel om samen met uw medewerkers de analyse te vernieuwen en actuele strategische vraagstukken te benoemen. Als deze sessies leiden tot nieuwe inzichten, kan dat een reden zijn de strategie aan te passen.

De SWOT Actualisatiesessies bestaan uit vier stappen:
1. Intakebijeenkomst waarin het management de huidige strategie toelicht
2. Eerste sessie voor het gezamenlijk uitvoeren van een analyse van de bestaande SWOT
3. Tweede sessie waarin nieuwe strategisch vraagstukken benoemd worden
4. Bespreking korte rapportage met adviezen

SWOT Audit

U kunt ook kiezen voor een SWOT Audit die door Brillemans Marketing wordt uitgevoerd en waarvan de conclusies en aanbevelingen gezamenlijk besproken worden. Een SWOT-audit is een quickscan die ingezet kan worden als eerste stap om tot een heroverweging van de SWOT te komen.

De SWOT Audit bestaat uit drie stappen:
1. Intakebijeenkomst waarin het management een toelichting geeft op de bestaande SWOT
2. Zelfstandig uitgevoerde audit
3. Bespreking conclusies en aanbevelingen

Wij komen graag langs om deze unieke producten toe te lichten.

PAGETOP
Copyright © All Rights Reserved.
Powered by WordPress & BizVektor Theme by Vektor,Inc. technology.