Strategie Audit: aanzet tot heroverweging

  • HOME »
  • Strategie Audit: aanzet tot heroverweging

strategie-audit-beleid-aanpassen-sport
Strategie Audit over verenigingenbeleid

Met behulp van de Strategie Audit zoekt Brillemans Marketing samen met uw mensen op een uitdagende wijze naar nieuwe perspectieven voor het beleid. 

Met de eerste stap van de Strategie Audit wordt met een kritische blik de bestaande SWOT-analyse geëvalueerd. In de tweede stap onderzoeken we de fit tussen de conclusies van de SWOT-analyse en de uitwerking van de strategie. In stap 3 worden de marketingprogramma’s geëvalueerd en in stap 4 de consequenties geïnventariseerd.  

Bij veel sportbonden en gemeenten is de SWOT de som van alle ideeën die leven binnen de organisatie. De marketingstrategie is vaak hierop gebaseerd. De Strategie Audit geeft de mogelijkheid voor een tussentijdse aanscherping.

PAGETOP
Copyright © All Rights Reserved.
Powered by WordPress & BizVektor Theme by Vektor,Inc. technology.