Marketingonderzoek

  • HOME »
  • Marketingonderzoek

hypothese-onderzoek-kwalitatief-gemeente-sportbond
Marketingonderzoek sportverenigingen

Brillemans Marketing adviseert sportbonden en gemeenten (sportbedrijf) bij de ontwikkeling en uitvoering van marketingonderzoek dat gericht is op het verkrijgen van praktisch toepasbare resultaten.

Wij hebben ons gespecialiseerd in een viertal onderzoeken:

1. Kwalitatief klantonderzoek
2. Onderzoek met de sportvereniging als focus
3. Klanttransformatief onderzoek
4. Product-effectanalyse

Klanttransformatief Onderzoek: toelichting


Klanttransformatief™ onderzoek, ontwikkeld door Herwin Brillemans, is een nieuwe onderzoeksmethode waarbij het onderzoek naast het verzamelen van kennis over wat de klant wenst, tevens:
– de houding van de klant beïnvloedt (PR-functie)
– de klant (verenigingen of doelgroep) motiveert tot actie of deelname
– de klantgerichtheid van de eigen organisatie versterkt

Voor een uitgebreide toelichting kunt u een afspraak met Herwin Brillemans maken.

PAGETOP
Copyright © All Rights Reserved.
Powered by WordPress & BizVektor Theme by Vektor,Inc. technology.