Herwin Brillemans

  • HOME »
  • Herwin Brillemans

Over Herwin Brillemans

Herwin Brillemans beweegt zich met zijn werkzaamheden op het gebied van marketing en sport al jaren tussen de non-profit en particuliere markt. Hij heeft veel ervaring met verenigingen, sportbonden en gemeenten, én het raakvlak tussen deze partijen. Vanuit zijn karakter heeft hij een sterk gevoel voor de relaties tussen mensen en wat mensen motiveert.

Als pionier heeft hij zich bewogen op onontgonnen terreinen en heeft hij nieuwe perspectieven ontwikkeld. Voorbeelden hiervan zijn:
– Introductie van beachvolleybal in Europa en de herpositionering beachvolleybal in Nederland
– Ontwikkeling van een strategisch marketingplan voor de Nevobo begin jaren 2002-2004
– Ontwikkeling van een nieuwe onderzoeksmethode voor de versterking van de klantgerichtheid
– Toepasbaar maken van marketing voor verenigingen door de ontwikkeling van verenigingenmarketing

Zijn curriculum duidt op een brede en visionaire blik met oog voor de eigenaardigheden van de dagelijkse praktijk. Herwin Brillemans heeft werkzaamheden uitgevoerd voor organisaties zoals Holland Railconsult, O’Neill Europe, Swatch International, Nevobo, KNLTB, NHV, Gemeente ’s Hertogenbosch en bijvoorbeeld het Sportbedrijf Dordrecht.

In zijn vrije tijd is hij een enorme sportliefhebber en geniet hij met volle teugen van filosofische vraagstukken en de vele kunstvormen die onze cultuur voortbrengt.

PAGETOP
Copyright © All Rights Reserved.
Powered by WordPress & BizVektor Theme by Vektor,Inc. technology.